משרדנו הוקם לפני מס' שנים במטרה לסייע למגזר השלישי הכולל: עמותות, חברות לתועלת הציבור, רשויות מקומיות, עיריות ויתר המלכ"רים. וזאת במטרה לסייע להם להתמודד באופן נאות עם כלל הדרישות של הרגולטורים בתחום זה, לרבות רשם העמותות, רשות המיסים, החשב הכללי, משרד הפנים ויתר משרדי הממשלה השונים, בכדי שיעמדו בסטנדרטים של מנהל תקין ובכללי החשכ"ל בנוגע לגופים נתמכים לפי סעיף 3 א' לחוק יסודות התקציב.
לא למותר לציין, כי התנהלות תאגידים המתוקצבים והנתמכים ע"י המדינה דורשת הקפדה יתרה על כללי מנהל תקין, הצגה ורישום נאות במערכת הנהלת החשבונות של התאגיד, עריכת תלושי שכר בהתאם להוראות החוק והגופים המתקצבים, הגשת דוחות ביצוע ודוחות מעקב אחר ביצוע התמיכה, וכן עריכת דוחות כספיים בהתאם להנחיות הרגולטורים השונים אשר המלכ"רים פועלים תחת סמכותם.
בנוסף, לצורך קבלת תמיכה ממשרדי הממשלה נדרש התאגיד לעמוד במבחני התמיכה במלואם ולערוך את בקשת תמיכה בהתאם להנחיות. לאחר קבלת אישור התמיכה נדרש התאגיד להגיש דוח ביצוע לצורך קבלת התמיכה שאושרה.
משרדנו אשר מייסדיו ועובדיו נמנים על יוצאי יחידת הביקורת של החשב הכללי המתמחים בביקורת גופים נתמכים ומתוקצבים, מסייעים לתאגיד בביצוע והצגה נאותה של הפעילויות במערכת הנהלת החשבונות ובדוח הכספי, עורכים בשיתוף פעולה עם התאגיד את בקשות התמיכה ו/או התקצוב, ומלווים את הליך הגשת הבקשות עד לאישורם אצל הגורמים הרלוונטיים. לאחר אישור הבקשות עורך משרדנו בשיתוף פעולה עם התאגיד את דוחות הביצוע לצורך קבלת התמיכה ו/או התקצוב בפועל.
כמו-כן, משרדנו מלווה את התאגיד בביצוע הפעילות הנתמכת וזאת במטרה לוודא כי הוא אכן עומד בתנאים ובהתחייבויות כפי שהוצגו בעת הגשת הבקשה לגורם התומך ו/או המתקצב.